Workshop schrijven voor je website

De thermometer in je content

Of je nou coach, accountant of interieurstylist bent, de bedoeling van je website is dat mensen je weten te vinden. En vooral: dat ze doorklikken naar ‘bestellen’, ‘afspraak maken’ of ‘inschrijven’. Dat vraagt om slimme teksten waarmee je hoger in Google scoort en originele teksten die overtuigen. Maar hoe doe je dat?

Al ruim 16 jaar werk ik als webredacteur, copywriter, contentspecialist en contentstrateeg samen met designers, developers, marketeers en analisten. Bij grote en kleine merken. In deze workshop deel ik mijn kennis en ervaring met sympathieke ondernemers die meer uit hun website willen halen. Ready to kill your darlings?

Wat we gaan doen

  • De 5 belangrijkste basics van schrijven voor online
  • Hoe je van iedere pagina een gratis Google-advertentie maakt
  • Waarom je met eenvoudig Nederlands meer klanten bereikt en je woordkeuze ertoe doet
  • Hoe je je bezoekers beïnvloedt: een vleugje psychologie
  • Hoe je je website toegankelijk en inclusief maakt
  • Wat de quick wins zijn voor je eigen website
Ursula hielp me de juiste woorden vinden voor mijn verhaal. Ze is niet alleen creatief met woorden: ook voor de look & feel had ze volop ideeën. Mijn vindbaarheid is enorm verbeterd: inmiddels heb ik een wachtlijst!
Hanneke
Hanneke
Lichaamsgericht Therapeut
Ursula geeft nuchter, lekker concreet advies en laat zien hoe (en waarom!) je dingen aanpast. Hebben we er wat aan? Ja, heel veel! We zijn meteen begonnen met teksten herschrijven en de navigatie aanpassen.
Ilse
Communicatieadviseur Holland Proton Therapy Centre
Ursula is een vakvrouw. Ze legt moeilijke materie eenvoudig uit en zet iedere doelgroep aan tot actie. Met briljante hersenkronkels en woordspelingen helpt ze je aan teksten die precies doen wat je wilt: klanten overtuigen.
Jeroen
Jeroen
Orthomoleculair Therapeut en eigenaar DarmSpecialist

Toeval bestaat niet

Maar je gaat het pas zien als je het doorhebt

Op de websites van grote commerciële bedrijven is niets toeval. Het ontbreken van het euroteken. De gebruikte kleuren. De plek van een knop. Ook op jouw website gaan we zo min mogelijk aan het toeval overlaten.

prijspsychologie

Ja, ik doe mee!

Mijn website is wel toe aan wat textual healing

Vul het formulier in en steek de thermometer in je content.

Je krijgt een bevestiging in je mailbox.
De factuur stuur ik je in de week voor de workshop.

Waar?

Gewoon bij Tekstzuster Ursula – en kat Kees De Onaaibare – thuis aan de keukentafel. In het leukste huisje op het leukste hofje in hartje Delft. Maximaal 4 personen, dus lekker veel aandacht voor jouw eigen website.

Programma
  • 9.45 uur: inloop en koffie
  • 10 – 12.00 uur: de belangrijkste basics uitgelegd
  • 12 – 12.30: lunch
  • 12.30 – 15.30: contentscan van je eigen website
  • 15.30 – 16.00: afsluiten
Wat kost het?

Goeie vraag, lekker kort. De workshop kost 395,- exclusief btw (inclusief koffie/thee/koekjes/lunch). Een investering die je snel terugverdient.

Teksten schrijven, pfff. Wat ik kan is goed bedoeld maar snijdt geen hout. Ursula schrijft teksten die dat wel doen. Aantrekkelijk om te lezen en de zoekmachine is er blij mee: Na enkele weken op pagina 1. Fantastisch!
Inge
Inge
Eigenaar TerraMundo en Slanke Taarten

Workshop Werken met WordPress of Wix

Heb je een WordPress of Wix website? Heb je behoefte aan iemand die op een simpele manier kan uitleggen hoe je een pagina maakt of verwijdert, hoe je teksten, links of foto’s aanpast? Kortom: geen copywriting, SEO of marketinggedoe, maar gewoon even heel praktisch? Bij voldoende belangstelling organiseer ik binnenkort een workshop WWW. Interesse? Stuur me dan even een berichtje.